Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Wednesday, December 29, 2010

Domain Percuma dari KhaiZarien.com

al salam alaykum 

Domain Percuma dari KhaiZarien.com


gambar paling sopan:


(jumpa yg ini jek)


 aku nak tag:


Cute Mum

Nana

Wan Maziati

Amy Syaquena

Simple Mama

nak join, klik banner! 

tamat: 28/12/2010

Mummy Ayu Happy New Year Giveaway


nak join, klik banner! 
tamat: 29/12/2010

Tuesday, December 28, 2010

Elhyatt Bizz Collections Giveaway

al salam alaykum 

Elhyatt Bizz Collections Giveaway


aku pernah membeli belah di ellhyatt4u ni...

yang paling aku suka, koleksi jubah...

dan aku dh beli satu...

jubah ni aku gayakan di Annual Dinner 2010...
tema tahun ni Salsa Hot Hot Hot...
kena sangat la dgn jubah tuh...
 
dapat bergambar lagi dengan Ning Baizura...
kawan-kawan pun cakap jubah aku cantik...
satu kepuasan utk aku!



aku nak tag:


Wan Maziati
Amy Syaquena
Simple Mama

nak join, klik banner! 
tamat: 18/01/2011

Cindai Boutique 1st Giveaway

al salam alaykum 

Cindai Boutique 1st Giveaway

 
nak join, klik banner! 
tamat: 05/01/2011

AWARD BOOMBASTIC BLOG

al salam alaykum 

AWARD BOOMBASTIC BLOG 

 aku nak tag:

Wan Maziati

Amy Syaquena

Simple Mama

nak join, klik banner! 
tamat: 31/12/2010

Contest Kenangan Terindah 2010

al salam alaykum 

Contest Kenangan Terindah 2010 


gambarnya:


 
pada 22/05/2010, aku dapat menawan Puncak Kinabalu...
satu momen terindah dalam hidup aku...

 nak baca kisah lanjut, bleh klik sini

 aku nak tag:


Wan Maziati
Amy Syaquena

nak join, klik banner! 
tamat: 31/12/2010

contest:Jom Teka Lagu

al salam alaykum 

contest:Jom Teka Lagu

 

 Kategori A:

1. Lirik Yang Terindah – Dakmie

2. Aku Rela - Algebra

3. Helah Maya - Awanband

4. Dunia - Bunkface

5. Yang Sempurnakanku - 6ixth Sense 

 

Kategori B:

1. Fly - HILARY DUFF

2. Alice - Avril Lavigne

3. Five Minutes To Midnight - Boys Like Girls

4. Touch My Hand - David Archuleta

5. Something About Love - David Archuleta 

 

aku nak tag:

Wan Maziati

Simple Mama

Amy Syaquena


nak join, klik banner! 
tamat: 02/01/2011

GREEN CONTEST BY GADES CHERMIN

al salam alaykum 

GREEN CONTEST BY GADES CHERMIN

 gambarnya:

 aku dengan housemates...
tatau la apa janji arituh, semua pakai hijau...
pastu pi amik gambar kat Istana Negara yg penuh dengan kehijauan


aku nak tag:
Amy Syaqeuna
Wan Maziati
Simple Mama
Idati
Hezesuze

nak join, klik banner! 
tamat: 31/12/2010

Tupperware Giveway @ CASA BONDA

al salam alaykum 

Tupperware Giveway @ CASA BONDA


tajaan:



nak join, klik banner! 

tamat: 07/01/2011

MyDaniShop Giveaway

al salam alaykum

 MyDaniShop Giveaway


gambar aku dan anak sedara

 nama: Ammar Darwisy bin Ibnu Fitri
Umur: 1 tahun 4 bulan

nak join, klik banner!
tamat: 09/01/2011

Contest The Best Moment

al salam alaykum

Contest The Best Moment



ni gambar kami semasa berkelah di Berkelah, Maran, Pahang

aku dh pernah sampai Berkelah di banyak kali...
tp tak pernah sampai kat puncak air terjun Berkelah tuh...
so bila ada org ajak, aku setuju je laa...

pengalaman mmg best! sbb kami berkhemah kat sana...
takde bekalan air paip...
jadinya sepanjang masa mmg basah je laa...

dok berendam dalam air sungai sepanjang masa...
time makan, kami makan...
time solat, kami solat...
time tido, kami tido...
time mandi, macam sepanjang masa je!!!

tp yg paling best, sbb dapat ke puncak!
Subhanallah, sangat cantik!

cantik kan?
tp tak berani nak berendam, sangat dalam!

nak baca pengalaman, sila klik sini

aku nak tag:
Wan Maziati
Amy Syaquena
Simple Mama

nak join, klik banner!
tamat: 31/12/2010

Monday, December 27, 2010

Contest Teka Amount

al salam alaykum

 
 
jawapan: RM 959.30
nak join, klik banner.

tamat: 31/12/2010


Tudung Giveaway

al salam alaykum



aku nak tag:

Amy Syaquena
Wan Maziati
Simple Mama

nak join, klik banner

tamat: 31/12/2010

Contest Gambar Paling Chill!!

al salam alaykum

Contest Gambar Paling Chill!!


gambarnya:


 sweet & rock!

suka warna: hijau


aku nak tag:
 
Wan Maziati
Amy Syaquena
Simple Mama

nak join, klik banner.

tamat: 31/12/2010

Me & My Teddy Contest

al salam alaykum

Me & My Teddy Contest 



gambarnya:

 hadiah sempena konvokesyen di UiTM, 2009...

aku nak tag:

Simple Mama

Amy Syaquena

Wan Maziati


nak join, klik banner


tamat: 31/12/2010


contest

al salam alaykum


aku nak tag:
Wan Maziati
Amy Syaquena
Simple Mama

nak join, klik banner

tamat: 02/01/2011

Giveaway Separuh Jiwang

al salam alaykum

nak tag:

Wan Maziati
Simple Mama
Amy Syaquena

nak join, klik banner

tamat: 03/01/2011

"Sweet Yummy Sweet Life Giveawayz"

al salam alaykum

 
 
Berikan 2 Link kedai online Shaa
 
http://www.butikshaa.com/
http://mylovelyhaziq-boutique.blogspot.com/
 
nak join, klik banner.
 
tamat: 04/01/2011 

" LITTLE FINGERS contest 3 "

al salam alaykum

" LITTLE FINGERS contest 3 " 




 satu:

 cuba teka, mana satu saya?

saya yg kat tengah, pakai tudung coklat...

umur masa ni 6 tahun...

kenangan di Taski At-Taqwa, Alor Akar, Kuantan


dua:

cerita sedih...

masa tuh darjah 1... belajar pendidikan seni...

cikgu suruh bawak daun kelapa...

sebagai anak murud yg baik, aku cuba usahakan la jugak...

dh bitau mak awal2 dh... kebetulan pendidikan seni hari jumaat...

bas sekolah utk sesi petang dtg awal...

mak aku takde...

mana mak aku pegi ni?

tak sedap hati, aku pun amik pisau, pi carik daun kelapa...

aku ajak kawan baik aku masa kecik, si Rudi temankan aku...

dia pegang pisau, aku pegang pelepah kelapa...

tenaga budak kecik, apa la sangat, aku geram tak dapat nak cabut daun kelapa dr pelepah...

Rudi pun cuba la menakik pelepah kelapa tu...

terkena jari telunjuk aku sebelah kanan...

uwwwaaaa!

kesan pisau tuh lekat kena tulang aku yg putih tuh...

mmg nmpk jelas tulang aku pun luka!

mak aku balik, terkejut la tgk jari aku tuh...

dh kena bebel...

sob sob sob...

rupa-rupanya, mak aku p carik daun kelapa utk aku...

tu laa, tak sabar!

jari pun dh luka... 

dapat pakej lengkap lagi kena marah sbb main pisau...

sampai skrg lekat parut...

pisau tuh pun selamat lg ada kat dapur mak aku...

ngeri bila tgk pisau tu...

sedih kan?

hihihihhi


tiga:

nama manja aku dr aku umur sehari sampai la sekarang ialah Kay...

dan aku tak pasti plak mana mak dan ayah aku dapat...

mungkin masa tuh susah sangat nak sebut nama Khairini, so diorg panggil aku Kay...

sekampung mmg kenal Kay... tak kenal Khairini...

tp bila aku dapat adik, mak ayah aku panggil aku Kaklong laa...

nama Kay tuh kedengaran bila nak kena marah ataupun mak aku tersasul abis sebut semua nama anak-anak dia...

 

 

korang nak join, klik banner


tamat: 04/01/2011


" 1st GIVEAWAY by Cik Ainna & Cik Zombie"

al salam alaykum

 
 
nak join, klik banner.

tamat: 05/01/2011

"HAVE FUN FIRST GIVEAWAY"

al salam alaykum

 
 
 
gambar anak saudara:

 ibu dan abah saya busy cari botol susu utk saya...
saya main laa menda nih...
best!! ada muzik...
boleh bunyi2...
tp Cik Long tanak belikan...
mahal, Cik Long cakap...
hihihihhi...

Nama: Ammar Darwisy bin Ibnu Fitri
Nama Ibu: Khalilah binti Kamaruddin
Umur: 1 tahun 4 bulan

 nak join, bleh klik banner.

tamat: 06/01/2011
 
 

Giveaway 2010 dari TiniHani.com

al salam alaykum

 
 
kenapa anda ingin menangi hadiah dari TiniHani.com?

Tertarik - Menarik - Memang Da Bomb!
Nama: Kay
Gambar: Rama-rama

nak join, klik banner

tamat: 14/01/2011

Cabutan Bertuah

al salam alaykum

 
di blog




nak join, klik banner

tamat: 31/12/2010

GA HAPPY 1st ANNIVERSARY CIK FIRUS BLOG

al salam alaykum

 
 
nak join, klik banner

tamat: 05/01/2011

1st GiveAway From Keyna Chan

al salam alaykum

 
 
aku nak tag:

Wan Maziati
Amy Syaquena

nak join, klik banner

tamat: 31/01/2011

Di Mana Sahabat Baik Anda?

al salam alaykum



gambar saya bersama sahabat baik saya, Cik Puan Firuz Zainuddin

kami mmg suka amik gambar senget-senget ni...

Gambar nih diambil semasa kunjungan Puan Firuz ke Shah Alam (tahun 2009) menemani suami tercinta berseminar...
dh alang-alang, mesti la jumpa cik bespren kan?
last sekali jumpa Firuz, bulan  June 2010... masa tuh aku berkunjung ke Kedah...
singgah la sekejap ke rumah dia kat Changlun tuh...

korang nak join, klik banner...

tamat: 01/01/2011

R.R. Said:1st Giveaway

al salam alaykum

 
 
gambar pilihan saya:


satu jek :)

aku nak tag:

Simple Mama
Amy Syaquena
Wan Maziati

nak join, klik banner.

tamat: 29/12/2010

Jom Terjah Blog AnakDaraDen

al salam alaykum




aku nak tag:

Wan Maziati
Amy Syaquena

nak join, klik banner

tamat: 27/12/2010

Lin Azlina 2nd GA Riang Ria

al salam alaykum

 
 
 
nak join, klik banner

tamat: 29/12/2010

Hijaucantik Giveaway

al salam alaykum

Hijaucantik Giveaway

 nak join, klik banner


tamat: 31/12/2010


LadyEll buat Giveaway,JOM JOIN!!

al salam alaykum

LadyEll buat Giveaway,JOM JOIN!!

 nak tag:

1. Simple Mama

2. Amy Syaquena


nak join, klik banner

tamat: 30/12/2010

GIVEAWAY yang PERTAMA

al salam alaykum

GIVEAWAY yang PERTAMA

 

dapat hadiah-hadiah ini:



Crochet Coasters for Teapot and Mug
 

Ole2 dari Sarawak



Japanese Cotton Fat Quarters


     
 
(Made in Vietnam - Hand Embroidered - Silk Bag)

 
(Handicraft assoceries)
  
 
nak join, klik sini!

tamat: 01/01/2011