Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Tuesday, October 26, 2010

1st Lucky Draw by Atie Aizam

al salam alaykum


1st Lucky Draw by Atie Aizam...





hadiahnya menarik!

kebetulan plak aku mmg memerlukan tikus baru utk laptop aku...

sapa2 nak join bleh klik banner ok!

aku nak tag:
1. Wan Maziati - rajin betul dia update blog dia...



moga ada rezeki utk aku...

Aamiin...

2 comments:

atie aizam said...

Salam.. atie dtg ni.. terima kasih sbb join contest ni..

Semoga berjaya.. rajin2 lah singgah blog.. mungkin ada hadiah sampingan dan perlu maklumkan dalam tempoh tertentu yang anda adalah pemenang hadiah sampingan itu huhuhu..

Kehelan said...

tq sbb dtg singgah!