Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Friday, October 29, 2010

CONTEST BAYI NANGIS

al salam alaykum

aku nak join Contest Bayi Menangis...

anjuran Fiza Fidi


syarat-syaratnya boleh jenguk blog Fiza Fidi yek!


gambar yg dipertandingkan ialah:



Ammar darwisy yg mengamuk demi melihat Cik Longnya (aku la tuh) dh bersiap pakai tudung dan berdiri di pintu... heh, pantang tgk org siap2 pakai tudung, dia dululah hulur tangan nak ikut!

nama: Ammar Darwisy bin Ibnu Fitri
Umur: 1 tahun 1 bulan
Nama ibu: Khalilah binti Kamaruddin

hadiah lumayan tuh!

sapa nak bagi!!

ok, jom ramai2 join!

No comments: