Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Thursday, October 28, 2010

Contest Gambar Percutian Yang Menarik

al salam alaykum

nak join contest anjuran Kojah


Mesti Kojah baru balik dr Bandung ni eh?

hadiah pun datang dr Bandung!!

menarik tuh, baju kebaya tak berjahit dan jugak fridge magnet!

korang nak join klik je banner tu ok!




aku jadik penin nak letak gambar yg mana...

 dengan lafaz bismillah....

inilah gambar yg terpilih...





gambar nih diambil semasa percutian kami ke KK utk menawan Gunung Kinabalu...
sebelum daki gunung, kita snorkeling dulu...
gambar diambil di Pulau Sapi, Kota Kinabalu Sabah...

dalam byk2 tempat (byk la sangat!) kat KK la yg paling aku suka...
pergi dgn geng yg tak berapa nak kenal, kenal time pi KK je...
alhamdulillah, sampai skrg ukhwah kami bertaut!



ok itu saja!

wassalam

2 comments:

Hanis MY said...

salam ziarah...cantik gambar..bestnyaa snorkeling, good luck k...

kojah said...

thanks