Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Thursday, October 28, 2010

contest moment to remember

al salam alaykum

nak join lagi satu peraduan...

nak join bleh terjah blog Safiyyah atau klik banner

contest moment to remember





gambar kenangan saya ialah....





gambar kenangan di Gunung Kinabalu...
aku dh pancit dh masa nih, tp disebabkan azam dan semangat tuh masih tinggi, aku sampai jugak ke puncak...
kawan aku yg bertiga nih dh on the way nak turun...
jadinya, adalah jugak gambar aku ngn kawan-kawan kat puncak...
thanx utk doa dan semangat yg diberikan utk aku!


aku nak suruh Wan Maziati join, Mama Rifqy dan jugak Alinac Lover

3 perkara idaman saya ialah:
1. yg paling cikai: aku nak beli tetikus utk laptop aku... kenapa la tak terbeli2 lg ni...
2. yg sederhana cikai plak aku nak beli handphone baru, tak kira laa apa2 jenama pun, tp kalu dapat I-phone 4 atau Blackberry Curve 3G pun, best jugak
3. yg paling gempak aku nak ialah TV LCD tak kira berapa inci pun, asalkan jenamanya Sharp @ Sony, tp paling best kalu bleh dapat Olympus Pen... masyuk tuh kamera biasa bercirikan digital, DSLR dan videocam...



ok, harap penyertaan diterima...

wassalam