Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Friday, October 15, 2010

CONTEST MORTAR BOARD : The Beauty In Ugly

al salam alaykum

jalan-jalan blog orang jumpa pulak peraduan nih...



sbb aku pun baru konvo tahun lepas... so nak join jugak laa...

penin nak pilih gambo mana



gambar yg aku pilih ialah....







kami kena pakai topoeng hidung dan mulut... maklum laa tahun lepas kan H1N1 masih lagi mengganas... 

batch kami 4 orang jek, alhamdulillah 4 org nih jugak selamat berkonvo...
kami berempat dianugerahkan Ijazah Sarjana Pengurusan Kejuruteraan pada majlis konvokesyen UiTM yg ke 71 pada 15 Oct 2009 (eh, dh cukup setahun kami berkonvo)

so aku nak tag:

sekian, wassalam...

3 comments:

E.d.Y said...

ok..thanks sbb sudi join contest...tunggu keputusannya nnt k...good luck..;)

mumun si missrivebell said...

lain dr yg lain.. gud luck

butterflyana said...

GOOD LUCK!