Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Thursday, October 21, 2010

:: GIVEAWAY "JOM SLIM ALA ALINAC LOVER" ::

al salam alaykum


khas utk diri sendiri...

nak join bleh klik banner!



kenapa saya nak sangat product ni?

sbb skrg nih sy tak gembira dengan berat badan saya...
kalau boleh nak turun lagi 5 kg...
nak kurus sama macam 10 tahun lepas... 
exercise sudah... control makan sudah...
tp masih macam tu jugak...
bila la nak merasa pakai baju lama2 yg masih cantik lg tu kan?
inilah masanya!


terima kasih Alinac Lover! :)

3 comments:

alinac lover said...

dlm masa 10 tahun naik 5 kg je?

tapi nak trun smula susah kan??

thanks join yer :)

penyertaan di terima~

good luck!

Kehelan said...

naik banyak... tp nak turun 5 kg jek... sbb kurus sgt pun tak best jugak :)

thanx!

alinac lover said...

ya btol2..kurus sgt x seksi tau..sedang2 je xpe kan~