Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Thursday, October 21, 2010

Papa & Baby Contest

al salam alaykum

utk contest ni plak, aku kena mintak izin ngn adik aku nak upload gambo suami dan anak dia dalam blog....



tarikh tutup: 14/11/2010

nak join bleh klik banner...



gambar yg dipertandingkan dengan izin adik aku ialah...



 Nama Abah: Ibnu Fitri Ahmad
Nama Ibu: Khalilah binti Kamaruddin
Nama baby: Ammar Darwisy bin Ibnu Fitri
Umur: 1 tahun 1 bulan


Wassalam

3 comments:

Cute MuM said...

salam..
Cute Mum datang terjah..
Blog Badge Cute Mum Diary takder..
nanti betulkan yer..
Tq..

Kehelan said...

salam...

tq!

dh btulkan dh...

Cute MuM said...

Ok..
LULUS!!
Gud Luck..