Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Thursday, November 25, 2010

Aerzee Fathenee First Giveaway

al salam alaykum

nak join GA nih plak



bermula karangan saya:

Penyanyi yg paling saya suka sangat ialah Maher Zain sbb beliau seorang yg hensem...
eh tak lah...
sbb beliau dh kawin, so takyah laa nak berangan nak kawin dengan Maher Zain jugak...
dan lagu2 ciptaan beliau sangat menyentuh jiwa dan kalbu... 
kebanyakan lagu beliau kan berkisarkan tentang sejarah silam kehidupan masa lalunya...
jadi senanglah kita yg mendengar nih utk turut sama menghayati dan moga sama2 berubah juga ke arah kebaikan... insyaAllah

dan lagu yg paling saya suka sampai skrg ialah Warkah dendangan Bau...
boleh layan blues laa...
sbb musababnya adalah kisah sejarah yg pahit dan tak berapa indah zaman muda2 dahulu kala...
tp takde la plak berkaitan dgn warkah...
tak kira laa, suka jugak lagu nih...

hayati yek!



nak join klik sini

tamat 27/11/2010