Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Tuesday, November 2, 2010

ANAK-ANAKKU COMEL BERGAYA CONTEST

al salam alaykum

nak join contest utk anak saudara lagi!



Penaja utama ialah

Blog Cantik Itu KAMU menjual pelbagai jenis anak tudung dan shawls yg pasti dapat memikat hati semua gadis dan wanita yg inginkan kelainan dalam fesyen bertudung...

cantik, menarik, kau mmg da boom!

sudah semestinya  Cantik Itu KAMU!

apa lagi... jom terjah blog Cantik Itu KAMU




gambar anak sedara aku yg comel ialah:
Nama: Ammar Darwisy bin Ibnu Fitri
Umur: 1 tahun 2 bulan
Nama Ibu: Khalilah Kamaruddin

aku nak tag:


semoga ada rezeki kali ini!


1 comment:

Eryati said...

gud luck!..maaf ya lambar d terjah