Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Friday, November 26, 2010

Contest Bersama Cute Teddy!

al salam alaykum

 

gambar aku bersama Teddy Bear...

jeng jeng jeng...


 
sbb pihak penganjur nak gambar seorang, terpaksa laa mak dan ayahku dipotong...
hihihihih

Mak dan ayah aku beli Teddy Bear nih di Peta Konvokesyen UiTM Shah Alam setahun yg lalu...
kiranya utk hadiah konvo Master aku laa...
harga tatau la berapa, hadiah yg kita dapat jangan ditanya...
rasa dihargai sangat!
setelah 2 tahun berpenat lelah belajar part time...
alhamdulillah, akhirnya tamat jua...
bertambah manis lagi, mak dan ayah ada di sisi meraikan kejayaan...

aku tag:


nak join, klik banner

tamat: 10/01/2011

1 comment:

hafidzah hafidz said...

hehe..okai..sowie ea lmbt..fieza baru bes exam..syarat okai..gud luck!