Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Monday, November 8, 2010

"Daia 1st GiveAway From Over The Sea"

al salam alaykum




nak join?

klik banner ok!

Cik Daia ni tinggal di Sarawak ye?

kat mana yek agaknya dia nak berhoneymoon kali keempat akhir tahun ni?

nak kata datang ke pantai timur semenanjung, akhir tahun mmg tak sesuai...
musim tengkujuh, hujan je manjang...

nak kata pi utara, pun sama jugak...
hujan jugak...
dah banjir pun...
Cik Daia bakal pi bercuti di Pulau Sipadan...
itu jawapan saya

harap2 betul la eh!

No comments: