Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Monday, December 20, 2010

entri melekat: nak mintak tolong kawan-kawan

ini adalah entri melekat...
sila skrol ke bawah utk entri terkini...



al salam alaykum


saya menyertai contest

dan sy ingin meminta jasa baik rakan-rakan sekalian utk mengundi anak saudara saya


cara-caranya:


akan terpapar


kemudian sila klik "LIKE" (spt di dalam gambar)



2. kemudian klik link ni  

 akan terpapar

kemudian klik "LIKE" spt di dalam gambar...


ok, itu saja....



setiap klik anda begitu berharga utk si Ammar Darwisy...



terima kasih daun keladi...

:) 







1 comment:

aMyErInAiMiE said...

goodluck! jom join my LD pulak kol 8 mlm NNT YER~ ^^