Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Friday, November 26, 2010

fashionable with hijab contest

al salam alaykum


gambarnya ialah:

gambar nih semasa bercuti di Cameron Highlands...
tudung bawal ni aku beli dulu sbb sukakan warnanya
kemudian barulah dapat beli baju yg bersesuaian...
begitulah aku, kalu dh berkenan dgn tudung tuh, beli tudung dulu
baju kendian takper...
aku suka tudung bawal sbb senang dipakai dan praktikal...

lg pun tak lapuk di hujan tak lekang dek panas...
evergreen sentiasa...
apa yg penting aurat ditutup dgn sempurna...

itu saja cerita tentang hijabku...

aku tag:

nak join jugak, klik banner

tamat 29/11/2010

No comments: