Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Thursday, November 25, 2010

GIVE AWAY SEMPENA BIRTHDAY YG KE-27,KE-4,KE-28 & ANNIVERSARY KE-5

al salam alaykum

GIVE AWAY SEMPENA BIRTHDAY YG KE-27,KE-4,KE-28 & ANNIVERSARY KE-5


GA anjuran Adamz Shoppe 


Adamz Shoppe ialah pengusaha dan pembekal agar-agar kering (yummiee) dan kuih kuih tradisional...
oh ada jugak hommade chocolate dan snacks! yummy lagi!


sila klik ke blog ini Adamz Shoppe utk maklumat lanjut...



aku takde sambut birthday sangat pun...

tp 02 Ogos 2010 yg lalu
ada sorang bos aku dgn baik hatinya membelikan sebiji kek utk aku...


tadaaa!


 korang nak join jugak, bleh klik banner...


tamat: 15/12/2010


1 comment:

Zakiah_MamaAdamz said...

slm terjah... tq 4 join us n gud luck ya... :-)