Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Tuesday, November 9, 2010

GIVEAWAY " THE BEST ENTRY WITH SINAR RAUDAH"

al salam alaykum

nak join GA lagi!

GIVEAWAY " THE BEST ENTRY WITH SINAR RAUDAH"


aku dh menulis di Kisah Klasik Untuk Masa Depan sejak tahun 2004

jadi aku ingat2 lupa mana satu entry yg aku rasakan terbaik utk aku...

hmmmm...

setiap tahun macam2 peristiwa yg berlaku

ada manis, ada pahit...

ada yg buat aku menangis bila membacanya kembali

ada yg buat aku tersengih sendiri

ada sampai tersenyum sumbing...

betul ke aku yg tulis tu?

menulis blog adalah satu terapi utk diri sendiri

btul tak?


aku cuba selongkar tahun 2010...

Entry yg aku sangat suka baca ialah Sayang Kinabalu

pengalaman aku bercuti di Kota Kinabalu...

Entry yg paling aku suka baca ialah

Sayang Kinabalu - Hari Kelima


pada hari kelima ni laa aku berjaya utk menawan puncak...
orang lain dapat tawan paling awal pukul 5 pagi...
aku pukul 8 baru jejak ke puncak...

alhamdulillah, ada rezeki aku utk sampai di sana...
ada rezeki utk aku menikmati kehebatan alam ciptaan Tuhan...

tp, walau macam mana gembira pun kita berada di puncak...
puncak itu kita tetap tinggalkan jua...
tak selamanya kita akan berada di puncak...
itu adalah hakikat sebuah kehidupan...


ok lah, aku nak tag:


ok, itu saja!

wassalam...

2 comments:

Amy Syaquena said...

salam..

Thanks ye coz sudi join GA bersama sinar raudah , amy minta izin copy header ye

Kehelan said...

salam

ok... :)