Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Thursday, November 25, 2010

"Jom Sertai & Menang" by efa nur

al salam alaykum

"Jom Sertai & Menang" by efa nur

 kalau saya jadi JUTAWAN saya akan...

 mula-mula kena bayar zakat dulu...

kemudian sedekah kpd fakir miskin dan badan-badan kebajikan (kena ingat yek, hak orang lain pada harta kita)...

kemudian, bawak famili semua menunaikan haji...

ada lebih skit, simpan dalam amanah saham...

tp kalu bergelar jutawan, tak semestinya boleh goyang kaki...

byk tanggungjawab yg menanti...

 

korang, meh la join:
6. Pah
7. Xara
8. Nina

 

nak join?

klik banner

tamat 03/12/10