Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Wednesday, November 24, 2010

Photo Addict Contest

al salam alaykum



gambar yg dipertandingkan ialah:




saya suka gambar ini sbbnya:

1. Gambar nih diambil di Bukit Broga, buai yg menjadi props utk pre-wedding photography Sheikh Muzaffar dan isteri
2. Gambar ni plak aksi kandid tiba2 tgk cantik la plak dgn langit yg biru
3. Kawan aku cakap dia pi lagi sekali buai tuh dah takde... mujur kitorg teringin la jugak nak amik gambar kat buai tuh...
4. pendek kata, bg aku gambar ni cantik laa...

aku nak tag:



nak join?

klik banner...

tamat 27/12/2010