Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Wednesday, November 3, 2010

"SHOW YOUR TEETH BABY!" CONTEST 2010

al salam alaykum

Cik Long Kay pun nak join jugak la yg ni




anjuran 

tarikh tutup

03/12/2010

apa lagi! jom la klik banner ramai2!

hadiah2nya sangat la menarik!

First (1st) Prize
Pakaian Bayi/Kanak-kanak (worth RM150)


Second (2nd) Prize
Pakaian Bayi/Kanak-kanak (worth RM100)


Third (3rd) Prize
Tote Bag (worth RM50)
 
menarik kan?

seperti biasa, mestilah Cik Long Kay mempertaruhkan gambar anak saudaranya...





inilah gambarnya... 
org baru tumbuh sebatang gigi atas... 
apa yg dia suka sgt pun tatau la tuh


nama: Ammar Darwisy bin Ibnu Fitri
Nama Ibu: Khalilah binti KAmaruddin
DOB: 01/09/2009 
Umur: 1 tahun 2 bulan
Hobi: Kacau ibu dia
Gigi: 2 batang atas, 2 batang bawah

harap penyertaan diterima!



3 comments:

harlinda halim said...

Ammar Darwisy yg cute..thanks for ur participation in this contest..gudluck..auntie dah update ur link in senarai peserta! =)

harlinda halim said...

Updated ur link already dear... =)

ujee said...

tu byk lg nak tumbuh tu....
bersusun...hehehheee..

good luck ye...