Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Wednesday, November 10, 2010

Si Manja Bersama ANAKKU di Sinar Raudah

al salam alaykum

Sinar Raudah menganjurkan satu lagi contest


dan ditaja oleh

ANAKKU


gambar Anak Saudara saya yg terkini lagi sensasi



 Nama: Ammar Darwisy bin Ibnu Fitri
Umur: 1 tahun 2 bulan
DOB: 01 Sept 2009
Nama Ibu: Khalilah binti Kamaruddin

aku nak tag:

jom cepat!

3 comments:

Amy Syaquena said...

salam..

Thanks ye coz sudi join second contest sinar raudah , amy dah check evrything ok .. pasni minta update di fan page ye coz sekarang dah boleh minta rakan2 facebook membantu like di bawah gambar si manja..Good luck ok

Kehelan said...

sy bleh klik like jugak tak? erk...

Rauthah Hamid said...

jom tukar2 link ;-)
http://rauthahamid.blogspot.com