Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Tuesday, December 28, 2010

Contest The Best Moment

al salam alaykum

Contest The Best Moment



ni gambar kami semasa berkelah di Berkelah, Maran, Pahang

aku dh pernah sampai Berkelah di banyak kali...
tp tak pernah sampai kat puncak air terjun Berkelah tuh...
so bila ada org ajak, aku setuju je laa...

pengalaman mmg best! sbb kami berkhemah kat sana...
takde bekalan air paip...
jadinya sepanjang masa mmg basah je laa...

dok berendam dalam air sungai sepanjang masa...
time makan, kami makan...
time solat, kami solat...
time tido, kami tido...
time mandi, macam sepanjang masa je!!!

tp yg paling best, sbb dapat ke puncak!
Subhanallah, sangat cantik!

cantik kan?
tp tak berani nak berendam, sangat dalam!

nak baca pengalaman, sila klik sini

aku nak tag:
Wan Maziati
Amy Syaquena
Simple Mama

nak join, klik banner!
tamat: 31/12/2010

No comments: