Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Wednesday, December 15, 2010

contest - bilangan paling RAMAI dlm satu gambar

al salam alaykum



gambarnya ialah:

klik gambar utk pembesaran maksimum...

ni gambar project team kami...
aku kat barisan depan sekali, pakai tudung hitam...
bangga la jugak sbb dpt dok kat barisan depan...
terasa mcm org penting la plak...
berapa orang dalam gambar tu, kena kira laaa...
aku kira dalam 240 orang...
ramai sangat...
ni pun ada yg bz sampai tak sempat nak bergambar...


korang nak join, klik banner ok
tamat: 01/01/11



1 comment:

fat+ha+ka said...

salam kenalan.. ;)
tq join my contest.. akn diadili k ;)