Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Monday, December 27, 2010

Di Mana Sahabat Baik Anda?

al salam alaykum



gambar saya bersama sahabat baik saya, Cik Puan Firuz Zainuddin

kami mmg suka amik gambar senget-senget ni...

Gambar nih diambil semasa kunjungan Puan Firuz ke Shah Alam (tahun 2009) menemani suami tercinta berseminar...
dh alang-alang, mesti la jumpa cik bespren kan?
last sekali jumpa Firuz, bulan  June 2010... masa tuh aku berkunjung ke Kedah...
singgah la sekejap ke rumah dia kat Changlun tuh...

korang nak join, klik banner...

tamat: 01/01/2011

1 comment:

Aisyah humaira said...

THNKS JOIN CONTEST NI...
SILE BCE ENTRY INI..

http://bicara-dari-hati.blogspot.com/2010/12/buat-peserta-contest-di-mana-sahabat.html