Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Tuesday, December 28, 2010

Elhyatt Bizz Collections Giveaway

al salam alaykum 

Elhyatt Bizz Collections Giveaway


aku pernah membeli belah di ellhyatt4u ni...

yang paling aku suka, koleksi jubah...

dan aku dh beli satu...

jubah ni aku gayakan di Annual Dinner 2010...
tema tahun ni Salsa Hot Hot Hot...
kena sangat la dgn jubah tuh...
 
dapat bergambar lagi dengan Ning Baizura...
kawan-kawan pun cakap jubah aku cantik...
satu kepuasan utk aku!



aku nak tag:


Wan Maziati
Amy Syaquena
Simple Mama

nak join, klik banner! 
tamat: 18/01/2011

No comments: