Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Tuesday, December 14, 2010

hadiah

 al salam alaykum

sepanjang au bergiat cergas dalam bidang peraduan ni (191 peraduan dan Giveaway yg aku pernah sertai), alhamdulillah, berhasil...

walopun tak banyak, tak sampai 10 pun, tp aku gembira...

antara yg aku dapat ialah:

 http://nazzcoco.blogspot.com/

 http://danielzaidi.blogspot.com/

 http://wansteddy.blogspot.com/

http://craftbybea.blogspot.com/

yg korang tgk cursor nama timangan aku ni adalah sumbangan dari

http://nadia1589.blogspot.com/

nanti aku akan dapat watermark utk gambar-gambar aku... sumbangan

http://nadiadania.blogspot.com/

aku sedang menunggu mouse pink... hahaha... kay dan pink, mmg jauh! tp takper... :)


http://atieaizam.blogspot.com/2010/10/hadiah-sampingan-s1r2-ld1aa-sudah-di.html

kemudian Baucher Pizza Hut anjuran

http://amfosix.blogspot.com/

dan hadiah saguhati dari

http://ezanidmacontest.blogspot.com/

dan 

http://keyphochee.blogspot.com/


yg lain-lain, aku tak bertuah lagi laa...

biasa laa, takkan semuanya kita nak bolot kan?

eh, bila aku senaraikan, dah 10 la plak...

terima kasih kpd pihak penganjur yg bermurah hati mengadakan peraduan dan GA di blog korang!




:::Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa:::

No comments: