Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Monday, January 24, 2011

GA 3rd blog besday

al salam alaykum 

GA 3rd blog besday

saya nak hadiah no 1 utk blog peribadi saya...

setiap tahun saya akan tukar layout blog saya, ikut mood dan cuaca...

kebetulan tahun lepas mood warna biru, jadi biru la warnanya...

dulu2 mmg warna coklat je manjang...

mcm jenis warna, coklat gelap, coklat terang, coklat cair...

tahun nih tak nmpk lagi mood warna apa...

tp kalu menang GA nih, saya mahukan sesuatu yg segar!

tak kisah la nnt jadi cemana, janji tertarik menarik kau mmg da boom!

nak join, klik banner! 
tamat: 11/02/2011

4 comments:

kakyong said...

kakyong dtg terjah sini...

dan dah juga terjah blog satu lagi tu... blog tu kemas.. tapi memang boleh dipersonalised kan sesuai dgn ibu yg berjiwa panjat memanjat ni... ;)

gud luck, tunggu kan apa kata juri..

Kehelan said...

kakyong, blum bergelar isteri dan ibu lagi...

thanx sudi terjah :)

kakyong said...

eh anak dara lagi ke... !!!
maap yer..

Kehelan said...

tak apa... satu doa utk saya :)