Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Monday, January 24, 2011

" If I Have RM100~ "

al salam alaykum

" If I Have RM100~ "




kalau aku ada RM 100...
kira jadi ibu duit la utk beli I-phone 4...
serius, mmg aku nak sangat I-phone 4...
walopun RM 100 tu tak banyak, tp ia akan menyumbang kira2 5% utk pembelian i-phone 4... 
bestnya! jika setiap org dr kawan2 aku dermakan RM 100 kat aku, dapatlah aku beli I-phone 4 tu secara tunai!

isk isk isk...

imej: sumbernya di sini

ah, idamanku!


aku nak tag:


Wan Maziati
Amy Syaquena
HezeSuze


nak join, klik banner! 
tamat: 10/02/2011

No comments: