Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Sunday, January 16, 2011

perhatian utk semua...

al salam alaykum

saya akan bercuti dari hari Selasa, 11/01/2011 hingga Ahad, 16/01/2011 dan takkan ada capaian internet atau 3G...

kalaulah dengan izin Allah, saya ada memenangi GA dan contest yg saya sertai, haraplah kiranya pihak penganjur dapat meninggalkan jejak di blog saya ataupun dapat e-mel kpd saya di: tufulah@gmail.com

sekian terima kasih

wassalam...

2 comments:

Nia said...

Salam ziarah Kay,
harap2 ada rezeki ya utk mana2 contest.

nak jemput join contest ni
Baby & Me Shopping Style Contest

alinac lover said...

p/s-Kelebihan kepada Ahli Alinac Shoppe..setiap pembelian Shock Sale..anda akan mendapat point kumpul sebanyak Rm6 secara percuma!!!

http://www.alinacshoppe.com/2011/01/shock-sale-promotion.html