Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Monday, January 24, 2011

Saya Sayang Abah Saya Contest

al salam alaykum

Saya Sayang Abah Saya Contest


gambarnya:

nama ayahanda saya: Kamaruddin bin Md. Taib
Umur: 55 tahun
Pekerjaan: Dah bersara

gambar ni semasa saya menerima Ijazah Sarjana Pengurusan Kejuruteraan pada tahun 2009...

aku nak tag:

Wan Maziati
Amy Syaquena
Hezesuze

nak join, klik banner!
tamat: 31/01/2011

1 comment:

fariza fauzi said...

thanks kak sudi joi contest sy..
suka tgk gamba akk dgn ayah akk..
x sabar saya nk bergambar pakai jubah mcm tu :)

anyway good luck !