Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Wednesday, February 9, 2011

Contest Bergambar: Saya Sayang Kawan-Kawan Saya

al salam alaykum 

Contest Bergambar: Saya Sayang Kawan-Kawan Saya 

 gambarnya:

 gambar kenangan geng 70 sen sebelas,

SMA Al-Ihsan, Kuantan

SPM 1998

 

Saya Sayang Kawan-kawan Saya kerana 

sama-sama mengharungi pahit dan manis, 

suka dan duka, 

susah dan senang kami bersama, 

merentasi rintangan yang ada, 

walau badai tiba, 

tiada yg dapat memisahkan kasih sayang kita semua,

kasih dan cinta kita semua, akan kekal selamanya

semoga Allah memberkati kita semua...


aku nak tag:

Deqlis

Sinar Raudah

Wan Maziati

nak join, klik banner! 

tamat: 28/02/2011

No comments: