Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Monday, February 7, 2011

Contest Holiday Ummi 2011

al salam alaykum

Contest Holiday Ummi 2011


sy nak teka:

Ummi jalan-jalan ke Langkawi, Kedah...
ramai org pi sana cuti CNY ni...
nak beli barang-barang murah kat sana...
pastu plak baru dpt bonus kan Ummi kan?

cuti Hari Wilayah dan CNY sy ke Taman Negeri Gunung Stong, Kelantan...
tak daki gunung pun, tp melawat air terjun Jelawang, air terjun tertinggi di Asia Tenggara...

  kami berenam...

sangat best! insyaAllah, satu hari nnt mungkin kami dpt tawan 9 buah gunung yg ada di Taman Negeri ini...

aku nak tag:

Wan Maziati
Sinar Raudah

nak join, klik banner!

tamat: 15/02/2011

1 comment:

Ummi AmnaAmzar said...

sangat cantik gambar niii..ummi xdpt bonus pun..xkeje..tq sgt sudi join