Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Thursday, February 10, 2011

FieZa 1st GiveAway

al salam alaykum


FieZa 1st GiveAway

 saya tak pernah la menyambut apa2 anniversary,

cuma sambut hari lahir je laa..

 

hari lahir yg best tahun 2003,

dapat hadiah dari ex-musuh...

iaitu sebakul buah-buahan tempatan...

knp bg buah? aku tanya dia...

jawapan dia:

sbb buah makan sampai habis, so takde kenangan yg akan tersimpan...

bakul tu pun kena pulangkan semula...

mujur lg nama musuh, so tak payah nak kenang2kan sangat kan!

tp kdg2 teringat jugak...


nak join, klik banner! 

tamat: 20/02/2011

No comments: