Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Monday, February 7, 2011

Jom Join Make It 100 Contest

al salam alaykum

Jom Join Make It 100 Contest


soalan-soalan yg perlu dijawab:

1. apa pentingnya follower bagi korang?

- aku ada dua blog... satu personal, satu lg peraduan...

utk yg personal, sejak aku berblog tahun 2004, aku ada 103 followers setakat ni...
ada yg aku kenal di dunia realiti, iaitu kawan-kawan aku masa dulu-dulu dan sekarang...
yg aku kenal secara maya pun ramai...
dan ada jugak follower yg mmg aku tak kenal langsung, sbb aku pun tak de la follow semula blog diorg...
bg aku, terpulang kpd sesiapa pun utk follow ataupun tidak...
itu hak masing-masing... 
cthnya aku sendiri, aku byk follow blog secara anonymously...

utk yg peraduan plak, setakat ni ada 59...
aku bukak blog ni sbb mmg aku gila nak masuk peraduan yg berlambak di alam blog...

2. apa penghargaan yg pernah dibuat?

- setakat nih, kalau ada org follow aku, dan aku baca blog dia mmg menarik dan ada input yg bagus,
aku akan follow semula laa...
ada terfikir jugak nak buat peraduan, tp tunggu masa yg sesuai...

3. follower yg paling gempak?

ni berdasarkan sapa yg follow aku utk blog personal yek...

- sahabat aku dari zaman Matriks sampai la sekarang... Khairi Mohamad
seorang penulis novel terbitan Jemari Seni... setakat ni dh menulis 2 novel...
cubalah baca tulisan dia yg haru biru tuh, kompem korang jatuh hati...

- Afida Anuar, kawan maya aku...
tp dh berkawan jugak dalam alam realiti...
mek ganu yg comel... aku suka baca blog dia sbb byk tersirat di sebalik penulisannya...

- Fidza, kawan sekolah aku...
seorang peguam, seorg isteri, seorg ibu...
aku suka baca review pasal mekap2nya...
maklum laa aku tak pernah tau pasal mekap...
dr blog dia, aku tau apa itu blender...
mekap pun ada blender yek!

banyak lagi la yg aku suka!

4. follower ke 100

utk personal blog: iwabukhary
utk peraduan: tak sampai lagi...

hehehehe


aku nak tag:


Wan Maziati
Sinar Raudah
Heze Suze



nak join, klik banner!
tamat: 25/02/2011

1 comment:

islah_nafsina said...

thanx for join!!good luck ya!!