Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Tuesday, February 22, 2011

LoveForever Contest

al salam alaykum 

LoveForever Contest 

 gambarnya:

 nama sahabat saya ni Erna binti Zakaria

sahabat sy semasa belajar di USMKKj dulu...

walopun berlainan course, tp kami rapat...

geng silat sama-sama...

geng makan sama-sama...

dan, tak disangka-sangka, pernah jadi rakan sekerja selama 3 bulan...

selama 3 bulan bekerja bersama, duduk di rumah yg sama, mcm2 perkara dialami bersama...

tak disangka, kerja 3 bulan di syarikat tuttttt pada tahun 2008 tuh, membuatkan hidup kami huru-hara...

kami yg tak pernah sakit, jadi sakit...

tak pernah tension, jadi tension...

dan buat perkara gila!

gila?

yer, kami pergi main funfair kat Rawang, balik 12 tengah malam...

tau je laa, funfair ni bukannya tempat selamat...

kami naik macam roller coaster, tp bkn roller coaster...

gila aaah!

rasa nak tercabut jantung...

kalu terpelanting jatuh tu, tatau laa apa jadi...

 tu la kenangan aku dan dia bersama...

dan sbb dh tak tahan dengan karenah kampeni tuh, kami cari kerja sama-sama...

dan, berhenti kerja pun sama-sama...

tak pernah la dibuat dek org...

cumanya, aku ke kampeni lain, dia ke tempat lain...

sampai skrg kami berhubung lg...

ahamdulillah!


utk Erna, aku doakan semua yg baik2 utk ko...


bila segalanya kerana yg Maha Esa, semuanya indah belaka...




aku nak tag:


Simple Mama
Shera Haifa
Mika

nak join, klik banner! 

tamat: 08/03/2011

No comments: