Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Thursday, February 10, 2011

suatu ketika dulu…..1st contest bersama annurkasehcollections

al salam alaykum 

suatu ketika dulu…..1st contest bersama annurkasehcollections


gambarnya:


 
suatu ketika dulu...
sy belajar di tadika kemas Alor Tembesu Dungun, Terengganu...
duduk kat kampung dengan nenek...
tiba-tiba, mak ayah saya panggil balik duduk kat Kuantan...
sbb nnt nak masuk darjah 1...
tidaklah dapat sy menamatkan alam tadika saya di Dungun...
satu hari, saya bermain-main di belakang sebuah rumah, tiba-tiba, seorg Ustazah memanggil saya...
bertanyakan nama, umur dan sebagainya...
dan, Ustazah tersebut telah mengoffer saya utk belajar di Taski At-Taqwa, Alor Akar, Kuantan...
dan tidak akan dikenakan bayaran langsung...
mak saya tak percaya, tp Ustazah meyakinkan...
maka, bermulalah sesi pembelajaran saya di Taski At-Taqwa...
alhamdulillah!
terima kasih Ustazah Norhayati krn memberikan saya peluang itu!

aku nak tag:

Cute Mum
Simple mama
Ezan Idma




nak join, klik banner! 
tamat: 28/02/2011

2 comments:

annur kaseh said...

salam ukhwah..
tq sudi join
maap lambat sampai cni yer..

ala3...tomeinye...mana 1 yer kehelan ni..bagusnye ustazah tu ye...kasi freeje...mg sgl ilmu yg diajar ,dpt anugerah setimpal dr Allah..ilike!!

ok,sy semak semua ade cuma yg xde
maklumat dibawahni..


NAMA PENGIRIM:
NAMA ID FOLLOWER:
REFERRER:

bole update x sebelum sabtuni...especially referrer tu..kesian org tu..(ade hadiah tau topreferrer) hihi..

pastu bgtau ye kalo dh update..

ok, g.luck dear

Kehelan said...

salam...

sorry baru perasan komen:

NAMA PENGIRIM: KHAIRINI BINTI KAMARUDDIN
NAMA ID FOLLOWER: KEHELAN
REFERRER: NANA (NANAMRUL)