Followers

About Me

My photo
aku mencari damai dlm hiruk pikuk peribadi, mencari diri dlm hati yg kian mati, dlm resah & ketidakwarasan begini, aku tidak ingin mereka mahupun kamu. aku cuma mahu DIA, memimpinku dlm perjalanan waktu yg kian buntu.

Thursday, March 17, 2011

GA Pertama & Teka Jumlah Novel My Shaizhar

al salam alaykum 

GA Pertama & Teka Jumlah Novel My Shaizhar


nak teka ni:


 jumlah: 110 buah


saya minat membaca novel alaf 21... 

novelis yg paling saya suka ialah Leeya Myra... 

novel yg paling best saya pernah baca, Mencari Cinta

 

 aku nak tag:


Shera Haifa
Deqlis
Ezan Idma

nak join, klik banner! 

tamat: 15/04/2011

3 comments:

my shaizhar blog contest said...

terima kasih sebab joint

penyertaan di terima

Lulu caldina said...

Banyak tu nak kira…
huhu…semoga berjaya…yeah

lenloy said...

Semoga berjaya...salam kenal..